Förtidsövertid, merguezzzz och 150 kr kött!

Min dator har rabies! Eller iallafall någon grov infektion. (och så gick virusprogramen ut för några dagar sedan.) Känns segt att skriva från min 364626-gånger-tappade iphone. Well well. Idag jobbade jag övertid innan det va dags för näst sista fredagspasset. Råkade köra jättemycket för fort och va tvungen att springa en bit för att hinna stämpla in innan klockan slog för mycket. Någon fick mig visst kvar i sängen lite för länge imorse. Men skam den som ger sig, 11.59 stämplade jag minsann in med 11 sekunder till godo! Åhhhhatar att det inte går att göra enter/radhopp när jag skriver från telesnorken. Aja. Gick fett snabbt att jobba iallafall. Imorgon blir det lyxincash 06.00-15.00 (fast jag fick lov att gå vid halv så jag hinner till systemet, sweeeet) För imorronkväll mina vänner är det Korvfesten Deluxe 2011! (Och jag skiter i att det ska regna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback