Söndag 23.11.14

Den här söndagen tillhör den typen av dagar som jag inte föredrar.  Men ändå en sådan dag som ibland måste få komma. 

En söndag att göra sig redo inför en ny vecka, att hinna ikapp sig själv och att fixa disken. En dags utfyllnad känns det som. Men dem måste få finnas också. Annars skulle jag ha stora påsar under ögonen på grund av sömnbrist och ett kök fyllt med disk inklusive bananflugor.

Jag har ägnat de senaste timmarna åt att vila. Musik från en iPod jag hittade i en låda här om dagen. Lyssnar på Belle and Sebastian, Hello Saferide och Anna Ternheim. Riktiga minnesväckare. Äter choklad och försökt att måla lite. Det är svårt och gör mig lite irriterad eftersom det inte blir som jag tänkt mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback