Noll till hundra

Från att sova i princip hela dagen igår eftersom magen gjorde så ont så har jag fått tillbaka energin idag. 

7-12 hade vi tvättid och under tiden som tvätten va i maskin började jag rensa massor i klädröran som jag flyttade över från min lägenhet till Axels. Så himla skönt att få det gjort! 

Gått många dagar som jag tänkt på de där klädhögarna och garderoben. Börja till och med gråta här om dagen när jag tänkte på det. Där kan man snacka om känsloskörhet på hög nivå. Men när man fått gråta en stund så känns ju livet oftast lite lättare, ellerhur!

Mitt i städandet så serverades det hampaproteinpannkakor av Axel. Va så himla gott att käka igen, och det gick bra som tur va. 


Nu ikväll har jag ätit grönsakssoppa, blev proppmätt nu. Hoppas att magen vill samarbeta nu fram över så jag slipper magknip!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback