Doing it my own way

Bott på olika ställen har jag allt gjort. Men det äe först nu som jag flyttar för första gången från mitt eget. Första gången som jag flyttpackar på riktigt.

När jag lämnade mitt barndomshem första gången var jag 18 år. Då drog jag till Oslo, Norge med min bästa vän.
Efter ett tag kom jag tillbaka hem till Sverige för att sen bo två vändor i St Anton, Österrike. Andra gången jag bodde i Österrike flyttade jag fyra gånger. På typ fyra månader. 

När jag åter hade vänt hem till Sverige flyttade jag till mitt första "riktiga" egna boende. För det är skillnad att bo med 5 polare i en möblerad lägenhet och stt ha sin egna som man ska fylla själv från golv till tak.

Inser att jag visst samlat på mig ganska duktigt med prylar. Skittråkigt att packa.
Om 6 dagar ska jag va ute ur lägenheten för så ska en kompis hyra den av mig. 

Men det går framåt, bara ett gäng kartonger kvar och lite möbler..och allt som inte ligger i kartonger än..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback