Rubrik rubrik


Kom hem från skolan för en stund sen. Behövde ladda på med ny energi innan jag åker till lägenheten kände jag. Nu är jag proppmätt av gröt. Blev med chia, pumpafrön, blåbär och jordnötssmör. Mums!

Dricker snabbkaffe för att jag kände mig lat. Men det smakar inte alls kaffe. Ganska gott, men inte alls kaffesmak.

Ska städa klart typ det mesta idag. Min mamma har varit en guldklimp i flyttandet. Hon känner mig bättre än vad jag gör i vissa lägen, förstog att jag inte hade så stor koll på hur mycket det var att göra. Hon är alltså den som ska ha credd för att lägenheten är renare än den någonsin varit och för att småplock fått kartonger all bo i. Tack mammi!

Ikväll ska jag träffa Kajsa igen äntligen, va några veckor sedan. Hon är också uppe i flyttsvängen så vi ska kolla in hennes nya lägenhet och dricka te ikväll. 


So long alla coola katter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback